وکیل مهاجرت به کانادا

چکیده مطلب : وکیل رضا عبدالمحمد متخصص در پرونده های مهاجرتی، برای هماهنگی جلسات مشاوره با بهترین وکیل مطالبه مهریه در تهران ، از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.
وکیل مهاجرت به کانادا
آنچه خواهید خواند :

مهاجرت به کانادا و محاسن آن

اگر در تلاش برای ارتقای مدرک تحصیلی خود در دانشگاه معتبری هستید و یا از شرایط کاری راضی نیستید و قصد بهبود آن را دارید، می‌توانید برای اخذ ویزای تحصیلی و کاری کانادا به‌عنوان لیبرال‌ترین کشور دنیا اقدام کنید.

 شما قادر خواهید بود پس از چند سال، شهروندی این کشور را هم اخذ کنید. بسیاری از افراد به دلیل پیچیدگی قوانین و عدم اطلاعات کافی، نیاز به وکیل مهاجرت به کانادا نیز دارند. در ادامه، صفر تا صد مهاجرت به کانادا و شرایط جدید مهاجرت به کانادا برای ایرانیان را بیان کرده‌ایم.

وکیل مهاجرت به کانادا

 

روش های بسیار زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. نسبت به شرایط سنی،شرایط مالی و غیره مخاطبین انتخاب این روش متفاوت خواهد بود.

انواع مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا انواع مختلفی دارد:

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت سرمایه گذاری

که در ادامه به هر کدام از این ها به صورت مجزا می‌پردازیم.

 

ویزای تحصیلی کانادا و نحوه اخذ آن

ویزای تحصیلی کانادا یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای اخذ اقامت در این کشور است. کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا در بین برترین مراکز آموزشی دنیا قرار دارند. برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید شرایط زیر را داشته باشید.

شما برای گرفتن پذیرش در دانشگاه‌های رنکینگ بالای کانادا به مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6.5، تافل حداقل 85 و برخی دانشگاه‌ها دولینگو با نمره حداقل 105 نیاز خواهید داشت.

اگر از وکیل مهاجرت به کانادا کمک بگیرید شانس اخذ ویزای تحصیلی شما بالاتر خواهد بود. پس از انجام‌پذیرش در مؤسسه آموزشی، مدارک به صورت انلاین اپلای می‌شوند. پس از تأیید مدارک و سیر مراحل قانونی ویزای تحصیلی این کشور برای مدت‌زمان معینی صادر خواهد شد.

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای کاری کانادا و شرایط لازم برای دریافت

ویزای کاری کانادا یک مجوز برای گرفتن تابعیت موقت این کشور است. کانادا جز 10 اقتصاد برتر دنیا است؛ بنابراین بسیاری از افراد در صدد گرفتن ویزای کاری این کشور هستند.

کانادا برای تأمین نیروی کار موردنیاز خود لیستی از مشاغل با کد ناک (NOC) را در 5 دسته مختلف دسته‌بندی کرده است. این لیست ناک دارای 5 سطح بوده که از تخصص‌های بالا تا پایین را شامل می‌شود.  البته در سیستم جدیدتر از سیستم TEER در 6 سطح استفاده می‌شود.

این سؤال بسیاری از افراد است که برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

کانادا در زمینه‌های مختلفی همچون پرستاری و دامپزشکی، کامپیوتر (طراحی وب و شبکه)، مهندسی برق، داروسازی، شغل‌های فنی مانند جوشکاری، رانندگی کامیون و بسیاری دیگر از شغل‌ها نیاز به جذب نیروی کار بین‌المللی دارد.

معمولاً برای اخذ ویزای کاری کانادا باید شرایط زیر را داشته باشید.

سیستم اکسپرس اینتری کانادا جز راحت‌ترین، مطمئن‌ترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای اخذ ویزای کاری این کشور است. اخذ ویزا از طریق اکسپرس اینتری معمولاً به دو روش انجام می‌شود.

  1. اسکیل ورکر کانادا

دریافت  PR(ویزای کاری) از این طریق با کسب امتیاز کافی امکان‌پذیر است. از این روش می‌توان برای شغل‌های سطوح TEER0، TEER1، TEER2، TEER3 اقدام کرد. داشتن مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه در حد CLB7 نیز نیاز است.

  1. اسکیل ترید کانادا (مدرک فنی و حرفه‌ای)

 از طریق برنامه اسکیل ترید کانادا می‌توان برای شغل‌های سطوح TEER2 و TEER3 اقدام نمود. داشتن مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه در حد CLB4 و یا CLB5 نیز لازم است.

ویزای کاری کانادا

اخذ ویزای کاری کانادا از چه طریق امکان پذیر است؟

جاب آفر یا گرفتن پیشنهاد کاری از کارفرما در کانادا از دیگر روش‌های اخذ ویزای کاری این کشور است. علاوه بر این، با استفاده از قانون ویزای کاری برخی از استان‌ها مانند بریتیش کلمبیا، ساسکاچوان، نیوبرانزویک و برنامه‌های دیگر استان‌ها، می‌توان ویزای کاری آن‌ها را دریافت کرد.

بسیاری از روش‌های ذکر شده در بالا و پایین امکان تبدیل به اقامت دائم و اخذ شهروندی را هم دارند؛ بنابراین بهتر است از وکیل مهاجرت به کانادا برای رسیدن به این هدف کمک بگیرید.

از دیگر راه‌های اخذ ویزای کاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اخذ ویزا از طریق خوداشتغالی با شرط دو سال سابقه کار، کسب حداقل نمره 35 از 100 با توجه به 5 معیار و تمکن مالی
  • ویزای کار پس از تحصیل (PGWP) با امکان تبدیل به ویزای دائم
  • اخذ ویزا ict برای مدیریت از طریق ایجاد و یا انتقال شرکت

شما برای اخذ ویزای کاری باید با قوانین مختلفی سروکار داشته باشید؛ بنابراین بهتر است از یک وکیل مهاجرت به کانادا کمک بگیرید. شما برای کارهای حقوقی و مهاجرتی و انجام مشاوره به بهترین وکیل مهاجرتی به کانادا نیاز خواهید داشت.

مزایا و شرایط اخذ شهروندی کانادا

اخذ شهروندی کانادا مزایای زیادی مانند داشتن حق رأی، اخذ پاسپورت معتبر کانادایی به‌عنوان یکی از باارزش‌ترین پاسپورت‌های دنیا، انجام سفر و بازگشت بدون محدودیت زمانی و مزایای دیگری دارد.

برای اخذ شهروندی کانادا باید شرایط زیر را داشته باشید.

آزمون شهروندی توسط وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی به‌صورت کتبی و یا شفاهی برگزار خواهد شد. پس از تصمیم وزارت مراسم گروهی قسم شهروندی برگزار و به‌صورت رسمی شهروند کانادا خواهید شد.

ما تعدادی از بهترین وکیل مهاجرت به کانادا را به شما معرفی خواهیم کرد تا سردرگمی شما برای اخذ ویزای کانادا از بین برود. وکیل مهاجرت به کانادا با تمامی شرایط و هزینه مهاجرت به کانادا آشنایی داشته و شرایط بهتری را برای شما فراهم می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =