بهترین وکیل مهریه در سهروردی

بهترین وکیل مهریه در سهروردی

فهرست مطالب

یکی از مهم‌ترین اقشار جامعه وکلا به‌حساب می‌آیند؛ زیرا با حق‌وحقوق افراد مختلف سروکار دارند. در صورت بروز مشکل در هر زمینه‌ای باید دانست که اولین قدم برای حصول موفقیت کمک‌گرفتن و اعطای وکالت به وکیل مجرب و خبره است. وکیل خبره پایه یک دادگستری در جلسات دادگاه با استفاده از مدارک موجود و همچنین دانش و تبحر خود، دفاعیات لازم را ارائه کرده و پیروزی پرونده را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این مقاله بهترین وکیل مهریه در سهروردی را به شما معرفی می‌نماییم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دفتر وکالت رضا عبدالمحمد تماس بگیرید.

 

وکیل مهریه در سهروردی

بیشتر بخوانید : قوانین گرفتن مهریه 1402

 محله سهروردی کجاست؟

محله سهروردی یکی از محله‌های مهم در منطقه ۷ تهران است که برخی قسمت‌های آن نیز در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. این محله از شمال به پل سیدخندان، از شرق به بزرگراه رسالت و خیابان شریعتی، از جنوب به خیابان بهار شیرازی و از غرب نیز به بزرگراه مدرس و خیابان برازنده متصل است.

بیشتر بخوانید : خدمات وکالت در محله سهروردی همراه با مشاوره رایگان

اتصال به راه‌های اصلی مانند سیدخندان، مطهری و ارسباران سبب شده تا این محدوده برای مراکز اداری و همچنین مسکونی مطلوب گردد. البته باید گفت که قسمت جنوبی سهروردی بیشتر ساختمان‌های اداری و تجاری و قسمت شمالی آن مسکونی و اداری است.

بیشتر بخوانید : مواردی که مهریه به زن تعلق نمی گیرد؟

 دسترسی‌های محله سهروردی

برای زندگی و انجام امور اداری درنظرگرفتن نحوه دسترسی به حمل‌ونقل عمومی و همچنین مسیرهای ماشینی مهم به دیگر مناطق مهم تهران بسیار حائز اهمیت می‌باشد. برای دسترسی به محله سهروردی می‌توان از مترو، تاکسی و اتوبوس استفاده کرد. در حالت کلی برای رفتن به غرب سهروردی شمالی می‌توان از ایستگاه متروی مصلی و شهید بهشتی، شرق سهروردی شمالی از ایستگاه متروی شهید قدوسی و سهروردی و برای سهروردی جنوبی از مفتح و شهید بهشتی استفاده کرد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به دفتر وکالت وکیل رضا عبدالمحمد، ایستگاه‌های مصلی و شهید بهشتی هستند.

علاوه بر موارد بالا محله سهروردی به خطوط مختلف اتوبوس و تاکسی نیز دسترسی دارد. در زیر پل سیدخندان ایستگاه تاکسی وجود دارد که این تاکسی‌های خطی دسترسی به شمال، جنوب، شرق و غرب تهران را ممکن ساخته‌اند. علاوه بر ایستگاه تاکسی، خیابان سهروردی محل عبور تاکسی‌های گذری نیز هست که در سهولت رفت‌وآمد تأثیر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید : اعسار از پرداخت مهریه

 وکیل مهریه در سهروردی

مهریه یکی از حقوق مالی زن در ازدواج است که پس از جاری‌شدن خطبه عقد به زن تعلق‌گرفته و مالکیت آن با زوجه خواهد بود. زوجه هر زمان که بخواهد می‌تواند مهریه خود را مطالبه نماید و مطالبه مهریه تنها مختص به زمان طلاق نیست. در مقابل مرد موظف به پرداخت مهریه بوده و دینی بر گردن اوست. حال ازآنجاکه هر حقی قابل مطالبه، اسقاط و ابرا است، وکیل مهریه می‌تواند در مطالبه مهریه به شما کمک کند. برای مطالبه و دریافت مهریه باید از دو روش دادگاه یا اداره اجرای ثبت‌اسناد اقدام نمود. در هر کدام از روش‌های ذکر شده باید پروسه اداری طی شود که حوصله و زمان زیادی را نیاز دارد. به همین دلیل نیز وکیل مهریه کمک شایانی به شما در این زمینه می‌کند. شما می‌توانید با اعطای وکالت به وکیل مهریه مجرب پیگیری و انجام تمامی مراحل را به ایشان محول نمایید.

 

بهترین وکیل مهریه در سهروردی شمالی

 

 وکیل رضا عبدالمحمد

وکیل رضا عبدالمحمد، وکیل جوان و باانگیزه در محله سهروردی و خیابان خرمشهر می‌باشد که در ۹۹ درصد از دعاوی و پرونده‌ها پیروز میدان بوده است. ایشان فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد تجارت بین‌الملل از دانشگاه علامه طباطبایی، عضو اتحادیه بین‌المللی وکلای دادگستری (IBA) و مشاور حقوقی بسیاری از شرکت‌های دولتی و خصوصی بوده و همچنین آماده رسیدگی به پرونده های مطالبه و دریافت مهریه می‌باشند. دفتر وکالت وکیل رضا عبدالمحمد در زمینه‌های متعددی؛ مانند خانواده، بورس، ملکی، مهاجرت، مالی و… فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید :انواع مهریه و تاریخچه آن

ویژگی‌های بهترین وکیل مهریه در سهروردی

شاید بپرسید که بهترین وکیل مهریه چه ویژگی‌هایی دارد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که یک وکیل خوب باید:

  1. ضمن مطالعه پرونده باید توانایی تحلیل علمی درست از پرونده را داشته باشد.
  2. علاوه بر متبحر و حرفه‌ای بودن، توانایی علمی بالایی نیز داشته باشد.
  3. تسلط کافی بر قوانین برای بهترین وکیل مهریه در سهروردی ضروریست.
  4. خصلت لازم برای وکیل متبحر امین، امانت‌دار و قابل‌اعتماد بودن است.
  5. رک و صادق بوده و درعین‌حال روابط اجتماعی خوبی را نیز دارا باشد.
  6. داشتن شخصیت عالی و ظاهر مرتب نیز حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید : نحوه توقیف خودرو برای مهریه در سال 1402

کلام آخر

دفتر وکالت وکیل رضا عبدالمحمد در محله سهروردی و خیابان خرمشهر واقع شده؛ بطوریکه در محدوده طرح ترافیک نیست. ایستگاه متروی مصلی و شهید بهشتی دو ایستگاه متروی نزدیک به دفتر وکالت رضا عبدالمحمد می باشند. برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل مهریه در سهروردی می توانید با دفتر وکالت ایشان تماس حاصل فرمایید.

 

سوالات متداول

 

آیا وکیل رضا عبدالمحمد در زمینه خانواده فعالیت دارند؟

بله، وکیل رضا عبدالمحمد در زمینه مهریه و طلاق فعالیت داشته و پرونده های موفق زیادی را نیز در این زمینه دارا می باشند.

 

دسترسی به محله سهروردی چگونه است؟

دسترسی عمومی به محله سهروردی از طریق ایستگاه های مترو شهید بهشتی، مصلی، سهروردی و شهید قدوسی امکان پذیر است.

 

آیا دفتر وکالت رضا عبدالمحمد به ایستگاه مترو و تاکسی دسترسی دارد؟

بله، ایستگاه مترو مصلی و شهید بهشتی و همچنین ایستگاه تاکسی سید خندان در نزدیکی دفتر بهترین وکیل مهریه در سهروردی قرار دارند.

دکتر رضا عبدالمحمد
دکتر رضا عبدالمحمد

وکیل پایه یک دادگستری به شماره پروانه ٢٨٣٥٦
عضو اتحادیه بین المللی وکلای دادگستری(IBA)

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 4 =